2014. március 21., péntek

8.Rész...Eseménzdús reggel

Sziasztok!Meghoztam az első egyedülálló részemet. Remélem tetszeni fog. Nyugodtan lehet kommenteli, nem fogok megharagudni. Jó olovasást!

*Emily szemszöge*

Sétáltunk lefele a lépcsőn, ugyanis nem volt kedvünk liftezni. Furi volt ez a helyzet, hogy mi Zayn-nel sétálunk. A lépcső mellett hatalmas panoráma ablakok voltak, amin keresztül szinte be lehetett látni az egész várost. Gyönyörű látvány volt, főleg, hogy Zayn arcát bearanyozta az ablakon átszűrődő reggeli napsugár.
- Amúgy mi van most Perrie-vel? Tudod a múltkor mondtad, hogy nem igazán jösztök ki.
- Ja, azóta sem javult a kapcsolatunk! - felelte Zayn
- Sajnálom! - mondtam szomorúan de valójában örvendtem neki.
- Ne sajnáld! Ez van. - mondta Zayn
Leértünk az étkezőbe és egy asztalnál helyet foglaltunk. Gyönyörű asztal volt, gyertyatartó, rózsa csokor a vázában..... egyszóval cool volt.
- Helló, mit hozhatok?- jött mellénk a pincércsaj.
- A mai reggeli menüt, nekem! Neked? te mit kérsz? - nézett rám Zayn.
- Ugyan azt. - válaszoltam és rámosolyogtam.
- Oké, máris hozom. - mondta a csaj
- Én még szeretnék rendelni - mondtam - kérek 2 alma levet frissen facsarva .
- Ok - és ezzel lelépett
- Honnan tudtad? - kérdezte Zayn mosolyogva. - Csak nem kutakodtál utánam a neten???
- Ugyan... - nevettem - Női megérzés volt.
- Kezdek megijedni tőled- Zayn
- Szerinted nem fognak haragudni a többiek, hogy őket nem hívtuk reggelizni? - én
- Nem tudom, de most nem is érdekel igazán... Amúgy is Liam és Eleonor is szoktak ilyet csinálni. Éljünk a percnek!!! - kacagott
- Igazad van.- Ekkor pillantottam meg Louis álmos fejé.
Basszus, vajon megharagszanak ezért? Néztem ahogy Cara áttereli őket egy másik asztalhoz és ő meg kimegy Alex-el. Nem tudom mit akarhatnak együtt, kettesben, de az biztos, hogy nem bujocskázni röhögve.
- Itt vannak az ételek! Tessék! - jött vissza a csajszi megviselt arccal, látszott rajta, hogy kemény éjszakája volt.
- Köszi - mondta Zayn - Hé, Emi, itt vagy??? - legyezett az orrom előtt a kezével.
- Ja, bocsi... csak elgondolkodtam.
- Min töröd a fejed? - kérdezte
- Áhh, nem fontos, jó étvágyat.
- Oké. Jó étvágyat. Amúgy ma megyünk moziba Harry-vel meg Caraval ugye?- juttatta eszembe
- Hát, tegnap azt beszéltük.
- Csúúúúúúúcs. - csillant fel a szeme.
- De várj, nekünk ma délelőtt próbánk van.
- De mi Harryvel megvárunk titeket! És minden áron elmegyünk moziba. - Zayn
- Na jó, akkor egyeztessünk Harryékkel. - és elindultam feléjük.
- Hé várj, ne menj még, bőven lesz még rá időd- és megfogta a kezem.... JAJ ennek nem tudok ellenállni. Visszaültem.
- Csinálhatnánk még ilyen közös programokat, amíg mindannyian itt vagyunk még. - Zayn
- Jaaah, szeretek a srácokkal lógni - nevettem
- Én is... de én most konkrétan kettőnkre gondoltam- ezt nem hittem el, hogy mit mondott WOOOW.
- Benne vagyok - és lesütöttem  szemem, mint ahogy az amerikai szirupos filmekben is szokták a csajok Talán bejön.
- Egyszer eljöhetnél egy próbánkra - Zayn
- Szívesen meghallgatlak téged.... khm.... illetve titeket - mondtam és azt hiszem le is égettem magamat, de már késő volt
- Akkor majd szólók, oké?
- Persze. Képzeld, Cara mesélte, hogy felkerültünk a netre. Te meg én. Mikor le kellett rohannom, hogy Caranak beadjam a gyógyszert, emlékszel?
- Viccelsz? Hogyne emlékeznék arra az estére!?!?!?!?!?!!! - mondta Zayn
- Hát ami igaz az igaz. Emlékezetes kis este volt.
- Ja.
Megint elgondolkodtam. Cara és Alex most jöttek vissza kintről, még mindig nem tudom elképzelni hogy miért mentek ki kettesben de talán nem is kellene ezzel foglalkoznom. Alex már azzal van akivel akar.
- Neked jó így?- nézett rám
- Bocsi! Nem figyeltem. Megismételnéd kérlek?- kértem meg
- Emily! Valami gond van? Olyan fura voltál az egész reggelinél.
- Nincs semmi tényleg csak....fáradt vagyok. A tegnapi buli talán kicsit sok volt.- mosolyogtam, bár igazából nem ez volt a baj.
- Meghiszem azt. Én sem vagyok a legjobb formámban.
- Ömmm....Mehetünk?- néztem az üres tányérokra
- Igen!- állt fel
- Odamegyünk Louisékhoz?- indultam el
- Menjünk!
- Sziasztok!- köszöntek ránk
- Helló! Jó étvágyat!- Zayn
- Köszi! Már megvolt.- mosolygott Niall
- Cara és Harry merre vannak?- kérdeztem a nagy csapatot.
- Most mentek fel.- Louis
- Ja.Mi is felmegyünk!- Zayn
- Oké!- válaszolták egyszerre csak Alex nem mondott semmit.
- Akkor fent találkozunk!- intettem Adnek meg Alexnek
- Oké!- mosolygott egy halványat Ad de Alex még rám sem nézett.
Zayn felkísért egészen a szobámig majd megegyeztük, hogy találkozunk a próbateremben tizennégy órakor és onnan megyünk mozizni. Elbúcsúztunk és már akartam volna bemenni, mikor arra gondoltam mi lenne ha megnézném Carat. Úgy is beszélni akartam vele.

- Szia. Bejöhetek?- nyitottam be csendesen
Senki sem válaszolt pedig biztos voltam benne, hogy Cara soha sem hagyná nyitva az ajtót.
- Hahó!- léptem bennebb de csak akkor láttam meg az ágyon fekvő barátnőmet.- Cara! Mi van?- ültem le melléje
- Semmi!- válaszolta tőmören és eréjesen
- Látom! Igazad van! Tényleg szuperül nézel ki! Hagylak is!- csattantam fel és elindultam kifele
- Emi! Várj! Bocsi! Nem akartalak megbántani. Tényleg jól esik, hogy megkérdezted csak......nem....Hagyjuk!- fordult el
- Na...Mesélj! Mi a gond?- ültem vissza melléje
- Oh! Csak tudod...Harry felhívott mert beszélni szeretett volna velem, és aztán egy hülyeségen felkaptam a vizet és elakartam menni, persze Harry megállított és megcsókolt.- halkult el
- És???? Olyan szarul csókol?- mosolyodtam el
- Jaj dehogy is! Pont ez a baj, hogy nagyon is jól csókol, és én hülye visszacsókoltam.- magyarázta de én még mindig nem értettem mi baj lehet egy csókkal
- És mi van akkor ha visszacsókoltad? Csinos vagy, szingli vagy....Milyen bűnt követtél el? Nem értelek!
- Emily...Nem vágyom most egy futókalandra sem. Nem akarom a saját lelkivilágomat és a Harryét sem tönkretenni. Mi nem illünk össze. Ő Londonban él és rengeteget utazik. Én meg Magyarországon és én is rengeteget utazok. Szóval....Nem működne ez.- mondta elszomorodva.
- Hát...Lehet ha igazad van....- akaratom ellenére is de beleképzeltem a helyzetbe magamat Zaynnel. Abból sem lehet semmi. Zaynnek barátnője van és az  érvek amiket Cara felsorolt nagyon erősek, nem érdemes ellenük kűzdeni.
- Nem lehet hanem biztos. De annyira szeretek vele lenni.- hajtotta le a fejét
- Akkor használd ki még ezt a pár napot amíg vele lehetsz....- mosolyogtam rá
- Azt mondod?- nézett fel rám könnyes szemekkel
- Azt!
- Úgy szeretlek Emily- ölelt át
- Én is téged!
- Ömmm... Nem gond ha most kicsit szeretnék egyedül lenni?- nézett rám
- Nem, persze! Majd próbán találkozunk!- mosolyogtam rá és kimentem a szobából

*Zayn szemszöge*

Ahogy elindultam Emily szobájától gondolkodni kezdtem. Mostanában Perrievel rengeteget veszekszünk és nem jövünk ki egyáltalán, de ezzel szemben Emilyvel nagyon jól egyezünk és azt hiszem nagyon is kedvelem azt a lányt. Gondolataimat megzavarta, hogy a szoba ajtóm nyitva volt.
- Hahó!- kiabáltam be
- Szia!- állt fel Perrie a kanapéról
- Oh! Felébredtél?- mosolyogtam rá
- Képzeld el, hogy fel!- a hangjában düht véltem felfedezni
- Valami baj van? Figyelj ha azért haragszol mert itt hagytalak akkor bocsi...csak már nagyon éhes voltam...- magyarázkodtam
- Jó volt a kis társaságod a reggelinél?- tért el a témától
- Hogy érted ezt?- néztem rá de tudtam, hogy mire gondol
- Úgy értem, hogy elindulok reggelizni és ahogy leértem megláttam a többieket, persze te nem voltál velük. Körül néztem és? Hol voltál?- emelte meg a hangját- Azzal a....Hogy is hívják...Emilyvel enyelegtetek a többiektől távol.- kezdett el sírni- Legalább ne ilyen feltűnően csalnál meg!
- Perrie...Én nem!- ellenkeztem
- Ne Zayn! Ne próbáld megmagyarázni ezt! Azzal csak még méllyebre döfnéd a tőrt a szívemben.- törölte le könnyeit
- Perrie! Én tényleg sajnálom!
- Ne sajnáld! Én...én végeztem veled!- rohant ki
- Perrie!- kiáltottam utána de, hogy utána is menjek ahhoz már nem volt erőm.
Egyszerre rengeteg érzés kavargott bennem. Fájdalom, szerelem, bánat, sajnálat, öröm. És bár nehéz volt elfogadnom, hogy Perrie így döntött, de talán így még jobb neki is és nekem is
Kinéztem az ablakon és csak bámultam a semmit...Próbáltam gondolkodni........................................

2 megjegyzés:

  1. nagyon aranyos lett :) tudtam, hogy te jobb blogíró vagy, mint én. nagyon tetszik :* csak így tovább (a volt Emily)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bogyó! Nem vagyok jobb csak tapasztaltabb ebből a szempontból a másik blogom miatt! Imádtam veled írni:)

    VálaszTörlés