2014. március 20., csütörtök

7.Rész...Igazi csók

Sziasztok! Itt a hetedik rész. Eddig írtuk a barátnőmmel. Ezek után már a saját alkotásomat hozom nektek. Remélem tetszeni fog nektek. Jó olvasást.

*Louis szemszöge*

Untam magam egyedül, mivel Niall elment gitározni, Liam Danivel volt, a többieket meg elnyelte a föld. Még Kevin is unta magát a sarokban. Mi tagadás, nem volt mit csináljak. Nagy gondban voltam. Nem tudtam eldönteni, hogy öngyilkos legyek-e vagy igyak valami erőset. Végül nem lettem öngyilkos, de mit kerteljek?!? Egy ilyen remekmű, mint én, nem hagyhatja magára a világot. Mit is csinálnának nélkülem?
Szóval, elindultam a club-ba, de nem tudtam elmenni Harry ajtaja előtt. Gondoltam, hogy szép barátomnak (persze nem olyan szép mint én) van dugi piája. Ahogy benyitottam egyből szívstoppot kaptam, mert megláttam egy tucat embert, aki mind az én piámra szomjazik.
- Hello srácok! Indul a buli!!- én
- Ne már Loui!- Harry

*Emily szemszöge*
Lisa valamit mormolt nekem az este, de nem voltam olyan állapotban (egy szó, mint 100) részeg voltam. Ha jól emlékszem valami csókról volt szó, vagy mi?
Az vajon gáz, hogy nem hallgattam meg? De nem voltam 100%-os, és ahogy ismerem magam.....inkább nem részletezem.
Szóval, ha jól emlékszem belődörögtem a szobámba és leborultam az ágyba.
*5 óra múlva*

- Jó reggelt piás kislány, a hasadra süt a nap- vinnyogott Alex a fülembe.- Alex bácsi nem szereti, ha délig aluszkáznak a kicsi kislányok.
- Dugulj el!!!- mormoltam és a fejemre húztam a párnám
- Jól van na, nem én itattalak le, úgyhogy pofa be és ki az ágyból.....
Felkapva a fejemet, hangosan mondani kezdtem (na jó orditotam):
- Ha jól emlékszem nem csak én jártam a folyósókon lődörögve....
- Az más..
- Tényleg? És mivel különb???
- Hogy én pasi vagyok és ez nem szégyen. Ez az én hivatásom a perverzitás után.
- Aha, én meg Katalin hercegnő vagyok.- röhögtem szembe
Megfordult és karba tette a kezeit:
- Aki itt kérdez az én vagyok!!!- hozzám futott és a hátamra ült, úgy, hogy mozdulni se tudtam.- Hol jártál az éjjel???
- Áhhh....csak Harrynél.- nyöszörögtem
- És???
- Mi és???
- Mit csináltatok?
- Tömegszexet.
- Tényleg?!?
- Dehogy is, te marha; csak iszogattunk
- Na jó na....kopás menj öltözni!!!- Alex
- Akkor vedd fel a terebéjes segged a hátamról, mert így nem megy!!!!
- Ja, bocs.- vigyorgott és lepattant rólam
Feltápászkodtam és a bőröndből kikaptam valami pulcsit és felvettem. Miután felöltöztem elindultam az étkező felé, de mikor kiléptem az ajtón Zayn jött velem szembe.
- Szia Emi!
- Sziaaa!- köszöntem- Hogy vagy? Ne tán egy kis fejfájás???
- Jah, nem is kicsi, de jó volt.- vigyorgott Zayn.
- Kajálni indultál?
- Igen. Gondolom te is.- Zayn
- Aha.
- Gyere velem!!!- nyújtotta a kezét.
- Oké, menjünk- és elindultam vele. Jelzem VELE .

*Cara szemszöge*

Arra ébredtem, hogy valaki a fülemet piszkálja. Gondoltam valamivel megtréfálom. Egy hírtelen mozdulattal ledöntöttem az ágyba és ráugottam.
- Most megvagy!!!! Haha! Hogy képzeled, hogy hajnalok hajnalán felébresztessz??? Hmmm? Válaszolj!!!- röhögtem a hasán ülve.
- Az én ágyamban aludtál!- tette védekező állásba a kezét
- Hát igen, mert valaki az én ágyamban szunyált, amikor hazajöttem.
- És mégis hol voltál???? Hm?- vonogatta meg a szemöldökét
- Harrynél!- dőltem vissza az ágyba.
- Ohhh...a hercegednél. És mi romantikusat csináltatok????
- Semmit, mert Emi, Zayn és Louis is ott voltak, de ha nem lettek volna ott se történt volna semmi.
- Ne mond, hogy nincs köztetek semmi....- Ad
- De mondom...nincs köztünk semmi...csak barátok vagyunk....
- Jaja....a fiú-lány barátság...- vigyorgott Ad.
- Mi is barátok vagyunk, vagy nem???
- De!- Ad
- És?.... Te lányból vagy???- vigyorogtam rá
- Nem.- Ad
- Akkor???
- Jó na....A franc, hogy mindig neked van igazad.
- Csak a rosszullétem miatt voltam a szobájában.- én
- Mi??? Mi lett veled?????- aggodalmaskodott
- Ohhh...csak tudod egy roham.....a süti miatt volt amit Harryvel ettem.!!!
- Ja...De nem lett semmi bajod??? Tudsz táncolni???
- Persze, nem látod milyen eleven vagyok???-ugrottam vissza rá
- Jól van! Látom! Leszállhatsz rólam!- kacagott
- Elmentem tusolni.- álltam fel
- Oké jövök é....
- És nem kell, hogy utánam gyere!- mondtam megelőzve ezzel őt

*Később*

- Kész vagyok!- fordultam meg Ad előtt
- Szép...Harrynek biztos tetszeni fog!!!
- Ne szívass már Harryvel!!!- morrogtam
- Oké...bocs...De olyan jó látni, hogy felhúzod magad rajta.- sóhajtott
- Nagyon!
- Mehetünk kajálni?- indult az ajtó fele Ad
- Igen, de hívjuk a többieket is....ne???- én
- Harryt??- vigyorgott, ezért vetettem rá egy szúrós pillantást- Oké- oké! Befogtam!- indult el kifele
- Na azért!- zártam be az ajtót
Kopogtam Emiék ajtaján de csak Alexet találtam meg, aki azt mondta, hogy Emi már elment. Ezután Louishoz mentünk aki jobb volt mint újkorában egy fájdalomcsillapítónak köszönhetően. Niallhoz indultunk aki boldogan csatlakozott reggelizni induló csapatunkhoz. Liamet kerestük, de ő valószínüleg Danivel volt az éjjel. Sajna Zaynt sem találtuk otthon. Már csak Harry maradt hátra aki valószínű mélyen aludt mivel nem nyitott ajtót. Végül arra döntöttem benyitok.
- Jó reggelt!!!- köszöntem
- Cara!- ült fel
- Szia! Bocsi csak nem nyitottál ajtót és meg akartam kérdezni, hogy nem akarsz e jönni velünk reggelizni?!
- Ja semmi gond! És ha már megkérdezted akkor de! Amúgy, hogy vagy? -kezdett el öltözködni
- Jól! És te? Hogy aludtál?
- Hát....Az igazság az, hogy nagyon lelkiismeret fúrdalásom volt a tegnapi csók miatt. Szóval sajnálom!
- Ne legyen Harry!!! Én is benne voltam, és még piásak is voltunk.Végül is nem történt semmi! Nem igaz?
- Köszi...- ölelt meg
- Menj öltözni!!
- Oké!!!

*10 perccel később*
- Sziasztok!- Harry
- Hello!- köszönt mindenki
Elindultunk lefele, mikor Niall odajött mellém és azt mondta:
- Cara, egyre csinibb vagy!!!
- Köszi, te sem panaszkodhatsz!!!
- Na mi van???- bökött meg Ad
- Semmi!!!- válaszoltam határozottan
- Majd még beszélünk!- kacsintott Ad Niallre célozva
Leértünk. És kit láttunk lent?!? Zaynt és Emit. Láttam Alexen, hogy majd felrobban az irigységtől meg a féltékenységtől.
- Figyeljetek, hagyjuk most Zaynéket. Oké??? Üljünk le oda!- mutattam egy asztal felé.
Mindenki bólintott majd elindultak. Megfogtam Alex kezét és a többiek után szóltam:
- Egy perc és jövünk!
- Oké...de siessetek!- kiáltott utánunk Harry
Kimentünk a hotel parkjába és leültünk egy padra.
- Mi a baj Alex??
- Semmi Car (van, hogy így becéz), csak tudod...Emi.
- Igen?!?- biztattam, hogy kimondja magából
- Zavar, hogy azzal a Zayn alakkal mászkál....Szeretem Emit!!!
- Tudom, de meg kell értened őt is.- mondtam csendesen
- De nem megy érted?!? Nem megy!!!
- Dehogy nem....segítek!!!- öleltem meg
- Úgy szeretlek Car, köszönöm....- simította meg a hátam.
- Gyere, menjünk enni!!!
- Oké.
Bementünk és leültünk az asztalhoz. Ad fúrcsán nézett, gondoltam ebből még faggatózás lesz. Csend volt, senki sem szólalt meg, csak a tányérok kocogása hallattszott. -Kínos csend volt
- Ahm...ma próbánk lesz, ugy-e???- törtem meg a csendet
- Igen...- válaszolt Ad
- Akkor ma megyünk mozizni??- Harry
- Tőlem mehetünk! Jön még valaki???- én
- Én szívesen jövök...!- vigyorgott Niall
- Nem Niall, nincs neked időd...!- bökte meg Loui
- Jajj...tényleg! Bocsi!- Niall

*Harry szemszöge*

Jó étvággyal ettünk, amikor eszembe jutott, hogy Zayn megkért engem, hogy kérdezzem meg Carat van-e pasija Eminek! Már rég óta ismerem Zaynt, de még ilyennek sosem láttam. Egész nap csak bambul és ha teheti bámulja Emit. Mondjuk nem néz ki a csajszi rosszúl és találnnak is Zaynel, mikor Zayn a közelében van Eminek lenyugszik és sokkal többet mosolyog. Nem tudom, hogy csinálom, nem akarom, hogy Cara félre értse a szándékaimat Emivel.

- Cara, befejezted???- én
- Igen, köszi!
- Akkor feljönnél velem? Szeretnék veled beszélni!- kértem
- Oké...további jó étvágyat!- mosolygott Cara
Elindultunk felfele és beszélgetni kezdtünk.
- Örülök, hogy megismertük egymást, tényleg!!!- kezdtem bele a beszédembe
- Én is, nagyon...- Cara
- Figyelj, nem veszed tolakodásnak úgy- e ha ennyit veled szeretnék lenni???- mosolyogtam rá
- Nem, dehogy! Én nagyon is kedvellek!!
- És most mi van? Eminek van barátja?- én
- Ez most, hogy jött ide?
- Hát....Nem is tudom.
- Most nincs!!!
- Értem.- én
- Van még valami??? Vagy mehetek???-mondta kicsit ingerülten
Pont ettől féltem, nem akartam, hogy azt higgye, hogy Emily miatt vagyok vele. Mert nem.
- Ammm....én...Cara!!!- és megcsókoltam.
Eleinte ellenkezett de aztán ő is visszacsókolt. Ajkaink lassan váltak el egymástól. Rámosolyogtam. Az eddigi életem során ez volt a legjobb 5 másodperces csókom.
- Ömmm....bocsi...mennem kell.- és ezzel elrohant.
Talán neki nem volt olyan jó mint nekem??? Pedig visszacsókolt. Eddig még senki nem mondta, hogy szarul csókolnék.
Tiszta hülye vagyok. Ezután már tényleg nem jön el velem sehova....Basszus...Hogy tudok én így mindent elcseszni?????
- Mi az haver?- jött be Louis- Épp most futott el Cara, mit mondtál neki?
- Semmit...csak megint megcsókoltam, és az a legrosszabb, hogy most nem tudom eldönteni, hogy mi van, mert ő is visszacsókolt, aztán elment, jobban mondva elrohant. Loui ennyire szarul csókólnék???
- Szerintem, csak meglepődött és nem tudta hova tegye ezt az egészet. Különben Niall elmondta, hogy neki is tetszik Cara, de amíg te randizgatsz vele addig nem csinál semmit.
- Remek. Még csak ez hiányzott! Amúgy köszi, hogy elmondtad!
- Nah én megyek...vigyázz magadra haver!!!!
- Oké...Ja és Loui!- szóltam utána
- Igen?
- Beszélnél Caraval?
- Igen, mihelyt lesz rá alkalom.
- Köszönöm és azzal becsuktam az ajtót.
Ledőltem az ágyamba és gondolkodni kezdtem. Gondolkodásomba hamar belealudtam...........................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése